Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing (Key Issues in Marketing Management)
  • 洋書

Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing (Key Issues in Marketing Management)  Paperback,  言語:ENG

Brownlie, Douglas (EDT)/ Hewer, Paul (EDT)/ Tadajewski, Mark (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,458(本体¥10,417)
  • Routledge(2024/10発売)
  • ポイント 104pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
消費者調査の新傾向(全4巻)<br>New Directions in Consumer Research (Sage Library in Marketing)
  • 洋書

消費者調査の新傾向(全4巻)
New Directions in Consumer Research (Sage Library in Marketing)
 言語:ENG

Hewer, Paul (EDT)/ Hamilton, Kathy (EDT)/ Jafari, Aliakbar (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥199,375(本体¥181,250)
  • Sage Publications Ltd(2015/10発売)
  • ポイント 1,812pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Celebrity, Convergence and Transformation (Key Issues in Marketing Management)
  • 洋書

Celebrity, Convergence and Transformation (Key Issues in Marketing Management)  Paperback,  言語:ENG

Brownlie, Douglas (EDT)/ Hewer, Paul (EDT)/ Kerrigan, Finola (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥12,917(本体¥11,743)
  • Routledge(2019/02発売)
  • ポイント 117pt
  • 海外取次在庫
Celebrity, Convergence and Transformation (Key Issues in Marketing Management)
  • 洋書
  • 電子版あり

Celebrity, Convergence and Transformation (Key Issues in Marketing Management)  Hardcover,  言語:ENG

Brownlie, Douglas (EDT)/ Hewer, Paul (EDT)/ Kerrigan, Finola (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥39,592(本体¥35,993)
  • Routledge(2017/07発売)
  • ポイント 359pt
  • 海外取次在庫
Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing (Key Issues in Marketing Management)
  • 洋書
  • 電子版あり

Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing (Key Issues in Marketing Management)  Hardcover,  言語:ENG

Brownlie, Douglas (EDT)/ Hewer, Paul (EDT)/ Tadajewski, Mark (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥25,005(本体¥22,732)
  • Routledge(2013/04発売)
  • ポイント 227pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)