Future Priorities for Design, Branding, Marketing and Retail : The Era of Technology and Sustainability
  • 洋書
  • 予約

Future Priorities for Design, Branding, Marketing and Retail : The Era of Technology and Sustainability  Hardcover,  言語:ENG

Chrimes, Courtney (EDT)/ Boardman, Rosy (EDT)/ Melewar, T C (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥22,302(本体¥20,275)
  • Emerald Publishing Limited(2025/10発売)
  • ポイント 202pt
  • ご予約受付中。出版後の入荷・発送
Corporate Branding in Logistics and Transportation : Recent Developments and Emerging Issues (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書
  • 電子版あり

Corporate Branding in Logistics and Transportation : Recent Developments and Emerging Issues (Routledge Studies in Marketing)  Hardcover,  言語:ENG

Abdul Rahman, Nor Aida (EDT)/ Melewar, T.C. (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥36,494(本体¥33,177)
  • Routledge(2024/03発売)
  • ポイント 331pt
  • 海外取次在庫
Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書

Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Melewar, T C (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,148(本体¥10,135)
  • Routledge(2023/01発売)
  • ポイント 101pt
  • 海外取次在庫
The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication : Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation
  • 洋書

The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication : Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation  Hardcover,  言語:ENG

Foroudi, Pantea (EDT)/ Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T. C. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥40,548(本体¥36,862)
  • Emerald Publishing Limited(2022/10発売)
  • ポイント 368pt
  • 海外取次在庫
Strategic Brand Management in Higher Education (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書
  • 電子版あり

Strategic Brand Management in Higher Education (Routledge Studies in Marketing)  Paperback,  言語:ENG

Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T.C (EDT)/ Hemsley-Brown, Jane (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,352(本体¥10,320)
  • Routledge(2021/09発売)
  • ポイント 103pt
  • 海外取次在庫
デジタル時代における企業アイデンティティ、イメージと評判<br>Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書
  • 電子版あり

デジタル時代における企業アイデンティティ、イメージと評判
Building Corporate Identity, Image and Reputation in the Digital Era (Routledge Studies in Marketing)
 Hardcover,  言語:ENG

Melewar, T C (EDT)/ Dennis, Charles (EDT)/ Foroudi, Pantea (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥38,522(本体¥35,020)
  • Routledge(2021/07発売)
  • ポイント 350pt
  • 海外取次在庫
小売・ブランド化におけるデザインの価値<br>The Value of Design in Retail and Branding
  • 洋書

小売・ブランド化におけるデザインの価値
The Value of Design in Retail and Branding
 Hardcover,  言語:ENG

Quartier, Katelijn/ Petermans, Ann/ Melewar, T. C.

  • ウェブストア価格 ¥21,286(本体¥19,351)
  • Emerald Publishing Limited(2021/06発売)
  • ポイント 193pt
  • 海外取次在庫
Islamic Marketing and Branding : Theory and Practice
  • 洋書

Islamic Marketing and Branding : Theory and Practice  Paperback,  言語:ENG

Melewar, T. C. (EDT)/ Alwi, S. F. Syed (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,352(本体¥10,320)
  • Routledge(2020/06発売)
  • ポイント 103pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
高等教育機関のブランド戦略<br>Strategic Brand Management in Higher Education (Routledge Studies in Marketing)
  • 洋書

高等教育機関のブランド戦略
Strategic Brand Management in Higher Education (Routledge Studies in Marketing)
 Hardcover,  言語:ENG

Nguyen, Bang (EDT)/ Melewar, T.C (EDT)/ Hemsley-Brown, Jane (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥38,522(本体¥35,020)
  • Routledge(2019/02発売)
  • ポイント 350pt
  • 海外取次在庫
イスラム圏のマーケティングとブランディング<br>Islamic Marketing and Branding : Theory and Practice
  • 洋書
  • 電子版あり

イスラム圏のマーケティングとブランディング
Islamic Marketing and Branding : Theory and Practice
 Hardcover,  言語:ENG

Melewar, T. C. (EDT)/ Alwi, S. F. Syed (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥38,522(本体¥35,020)
  • Routledge(2017/12発売)
  • ポイント 350pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)