Personennahe Dienstleistungen der Zukunft : Beiträge aus Theorie und Praxis (Edition HMD) (1. Aufl. 2023. 2023. xxvi, 354 S. XXVI, 354 S. 108 Abb., 95 Abb. in Fa)
  • 洋書

Personennahe Dienstleistungen der Zukunft : Beiträge aus Theorie und Praxis (Edition HMD) (1. Aufl. 2023. 2023. xxvi, 354 S. XXVI, 354 S. 108 Abb., 95 Abb. in Fa)  Hardcover

Herausgegeben:Lattemann, Christoph/ Robra-Bissantz, Susanne

  • ウェブストア価格 ¥14,239(本体¥12,945)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER FACHMEDIEN WIESBADEN; SPRI(2023発売)
  • ポイント 129pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)  Paperback,  言語:ENG

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥28,580(本体¥25,982)
  • Springer Nature Switzerland AG(2021/10発売)
  • ポイント 259pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)  Paperback,  言語:ENG

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥32,663(本体¥29,694)
  • Springer Nature Switzerland AG(2021/10発売)
  • ポイント 296pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
ファーウェイのグローバル化(第2巻)地域的・地政学的視点と危機管理<br>Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

ファーウェイのグローバル化(第2巻)地域的・地政学的視点と危機管理
Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
 Hardcover

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥28,580(本体¥25,982)
  • Springer Nature Switzerland AG(2020/10発売)
  • ポイント 259pt
  • 海外取次在庫
ファーウェイのグローバル化(第1巻)世界に広がるメイド・イン・チャイナ<br>Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

ファーウェイのグローバル化(第1巻)世界に広がるメイド・イン・チャイナ
Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
 Hardcover

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥32,663(本体¥29,694)
  • Springer Nature Switzerland AG(2020/10発売)
  • ポイント 296pt
  • 海外取次在庫
中国の一帯一路構想とグローバル化のルールの変化<br>China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書
  • 電子版あり

中国の一帯一路構想とグローバル化のルールの変化
China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
 Hardcover,  言語:ENG

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥44,913(本体¥40,830)
  • Springer International Publishing AG(2018/06発売)
  • ポイント 408pt
  • 海外取次在庫
China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)  Paperback

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥44,913(本体¥40,830)
  • Springer Nature Switzerland AG(2018/12発売)
  • ポイント 408pt
  • 海外取次在庫
Gamification : Using Game Elements in Serious Contexts (Progress in Is)
  • 洋書

Gamification : Using Game Elements in Serious Contexts (Progress in Is)  Paperback

Stieglitz, Stefan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)/ Robra-Bissantz, Susanne (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥40,829(本体¥37,118)
  • Springer International Publishing AG(2018/06発売)
  • ポイント 371pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Digital Customer Experience, m. 1 Buch, m. 1 E-Book : Mit digitalen Diensten Kunden gewinnen und halten. Mit E-Book (Edition HMD) (2018. xxvi, 298 S. XXVI, 298 S. 56 Abb., 36 Abb. in Farbe. Book + eBoo)
  • 洋書

Digital Customer Experience, m. 1 Buch, m. 1 E-Book : Mit digitalen Diensten Kunden gewinnen und halten. Mit E-Book (Edition HMD) (2018. xxvi, 298 S. XXVI, 298 S. 56 Abb., 36 Abb. in Farbe. Book + eBoo)  言語:GER

Herausgegeben:Robra-Bissantz, Susanne/ Lattemann, Christoph

  • ウェブストア価格 ¥15,426(本体¥14,024)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER FACHMEDIEN WIESBADEN; SPRI(2018発売)
  • ポイント 140pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Cultural Distance in International Ventures : Exploring Perceptions of European and Chinese Managers
  • 洋書
  • 電子版あり

Cultural Distance in International Ventures : Exploring Perceptions of European and Chinese Managers  Hardcover,  言語:ENG

Vaccarini, Katiuscia/ Spigarelli, Francesca/ Tavoletti, Ernesto

  • ウェブストア価格 ¥12,247(本体¥11,134)
  • Springer International Publishing AG(2017/09発売)
  • ポイント 111pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)