グローバル・マーケティング(第2版)<br>Global Marketing : Contemporary Theory, Practice, and Cases (2ND)
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グローバル・マーケティング(第2版)
Global Marketing : Contemporary Theory, Practice, and Cases (2ND)
 Hardcover,  言語:ENG

Alon, Ilan/ Jaffe, Eugene/ Prange, Christiane/ Vianelli, Donata

  • Routledge(2016/10発売)
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グローバル・マーケティング(第2版)<br>Global Marketing : Contemporary Theory, Practice, and Cases (2 PAP/PSC)
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グローバル・マーケティング(第2版)
Global Marketing : Contemporary Theory, Practice, and Cases (2 PAP/PSC)
 Paperback,  言語:ENG

Alon, Ilan/ Jaffe, Eugene/ Prange, Christiane/ Vianelli, Donata

  • Routledge(2016/10発売)
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Global Marketing : Contemporary Theory, Practice, and Cases -- Paperback (Internatio)
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Global Marketing : Contemporary Theory, Practice, and Cases -- Paperback (Internatio)  Paperback

Alon, Ilan/ Jaffe, Eugene D.

  • Mcgraw-hill Education - Europe(2012/05発売)
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Barron's Pass Key to the GMAT
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Barron's Pass Key to the GMAT  Paperback,  言語:ENG

Jaffe, Eugene D./ Hilbert, Stephen

  • New Age International Pvt Ltd Publishers(2006/12発売)
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国家イメージと競争優位:地域ブランドの理論と実務<br>National Image & Competitive Advantages : The Theory & Practice of Place Branding
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国家イメージと競争優位:地域ブランドの理論と実務
National Image & Competitive Advantages : The Theory & Practice of Place Branding
 Paperback,  言語:ENG

Jaffe, Eugene D/ Nebenzahl, Israel D

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  • Copenhagen Business School Press(2006/05発売)
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