Product Innovation Toolbox : A Field Guide to Consumer Understanding and Research (2ND)
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Product Innovation Toolbox : A Field Guide to Consumer Understanding and Research (2ND)  Hardcover

Lopetcharat, Kannapon (EDT)/ Paredes, Dulce (EDT)/ Beckley, Jacqueline H. (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥41,599(本体¥37,818)
  • John Wiley & Sons Inc(2022/10発売)
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加速化する新たな食品の設計と開発(第2版)<br>Accelerating New Food Product Design and Development (Institute of Food Technologists Series) (2ND)
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加速化する新たな食品の設計と開発(第2版)
Accelerating New Food Product Design and Development (Institute of Food Technologists Series) (2ND)
 Hardcover,  言語:ENG

Beckley, Jacqueline H. (EDT)/ Herzog, Leslie J. (EDT)/ Foley, M. Michele (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥47,623(本体¥43,294)
  • Wiley-Blackwell(2017/10発売)
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製品イノベーションの道具箱<br>Product Innovation Toolbox : A Field Guide to Consumer Understanding and Research (SPI)
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製品イノベーションの道具箱
Product Innovation Toolbox : A Field Guide to Consumer Understanding and Research (SPI)
 Hardcover,  言語:ENG

Beckley, Jacqueline (EDT)/ Paredes, Dulce, Ph.D. (EDT)/ Lopetcharat, K

  • ウェブストア価格 ¥51,801(本体¥47,092)
  • Blackwell Pub(2012/05発売)
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Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development (2ND)
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Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development (2ND)  Hardcover,  言語:ENG

Moskowitz, Howard R./ Beckley, Jacqueline H./ Resurreccion, Anna V. A.

  • ウェブストア価格 ¥52,615(本体¥47,832)
  • Wiley-Blackwell(2012/03発売)
  • ポイント 2,390pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development
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Sensory and Consumer Research in Food Product Design and Development  Hardcover,  言語:ENG

Moskowitz, Howard R./ Beckley, Jacqueline H./ Resurreccion, Anna V. A.

  • ウェブストア価格 ¥42,920(本体¥39,019)
  • Blackwell Pub Professional(2006/07発売)
  • ポイント 1,950pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)