Marketing internazionale : strategie, principi e applicazioni (Management & marketing. Manuali per la didattica 1) 〈1〉 (2ND)
  • 洋書

Marketing internazionale : strategie, principi e applicazioni (Management & marketing. Manuali per la didattica 1) 〈1〉 (2ND)

Alon, Ilan

  • ウェブストア価格 ¥10,918(本体¥9,926)
  • G. Giappichelli(2023発売)
  • ポイント 99pt
  • お取り寄せ
Marketing internazionale : strategie, principi e applicazioni (Management & marketing. Manuali per la didattica 1) 〈1〉
  • 洋書

Marketing internazionale : strategie, principi e applicazioni (Management & marketing. Manuali per la didattica 1) 〈1〉

Alon, Ilan

  • ウェブストア価格 ¥10,682(本体¥9,711)
  • G. Giappichelli(2022発売)
  • ポイント 97pt
  • お取り寄せ
Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)  Paperback,  言語:ENG

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥28,580(本体¥25,982)
  • Springer Nature Switzerland AG(2021/10発売)
  • ポイント 259pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)  Paperback,  言語:ENG

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥32,663(本体¥29,694)
  • Springer Nature Switzerland AG(2021/10発売)
  • ポイント 296pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
ファーウェイのグローバル化(第2巻)地域的・地政学的視点と危機管理<br>Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

ファーウェイのグローバル化(第2巻)地域的・地政学的視点と危機管理
Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
 Hardcover

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥28,580(本体¥25,982)
  • Springer Nature Switzerland AG(2020/10発売)
  • ポイント 259pt
  • 海外取次在庫
ファーウェイのグローバル化(第1巻)世界に広がるメイド・イン・チャイナ<br>Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

ファーウェイのグローバル化(第1巻)世界に広がるメイド・イン・チャイナ
Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
 Hardcover

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥32,663(本体¥29,694)
  • Springer Nature Switzerland AG(2020/10発売)
  • ポイント 296pt
  • 海外取次在庫
グローバル・マーケティング(第3版)<br>Global Marketing : Strategy, Practice, and Cases (3RD)
  • 洋書
  • 電子版あり

グローバル・マーケティング(第3版)
Global Marketing : Strategy, Practice, and Cases (3RD)
 Hardcover,  言語:ENG

Alon, Ilan/ Jaffe, Eugene/ Prange, Christiane

  • ウェブストア価格 ¥66,352(本体¥60,320)
  • Routledge(2020/08発売)
  • ポイント 603pt
  • 海外取次在庫
グローバル・マーケティング(第3版)<br>Global Marketing : Strategy, Practice, and Cases (3RD)
  • 洋書

グローバル・マーケティング(第3版)
Global Marketing : Strategy, Practice, and Cases (3RD)
 Paperback,  言語:ENG

Alon, Ilan/ Jaffe, Eugene/ Prange, Christiane

  • ウェブストア価格 ¥18,780(本体¥17,073)
  • Routledge(2020/08発売)
  • ポイント 170pt
  • 海外取次在庫
中国の一帯一路構想とグローバル化のルールの変化<br>China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書
  • 電子版あり

中国の一帯一路構想とグローバル化のルールの変化
China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
 Hardcover,  言語:ENG

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥44,913(本体¥40,830)
  • Springer International Publishing AG(2018/06発売)
  • ポイント 408pt
  • 海外取次在庫
China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)  Paperback

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥44,913(本体¥40,830)
  • Springer Nature Switzerland AG(2018/12発売)
  • ポイント 408pt
  • 海外取次在庫