食の産業化の歴史<br>Making Food Empires : German Technology and Global Mass Production, 1870-1914
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食の産業化の歴史
Making Food Empires : German Technology and Global Mass Production, 1870-1914
 Hardcover,  言語:ENG

Manz, Stefan/ Spiekermann, Uwe

  • ウェブストア価格 ¥27,799(本体¥25,272)
  • Oxford University Press(2026/03発売)
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Der kulinarische Genuss : Kulturwissenschaftliche Perspektiven (Jahrbuch für Kulinaristik 5) (2024. 254 S. 23.5 cm)
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Der kulinarische Genuss : Kulturwissenschaftliche Perspektiven (Jahrbuch für Kulinaristik 5) (2024. 254 S. 23.5 cm)  Hardcover

Herausgegeben:Wierlacher, Alois/ Spiekermann, Uwe

  • ウェブストア価格 ¥12,960(本体¥11,782)
  • KÖNIGSHAUSEN & NEUMANN(2024発売)
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Jewish Consumer Cultures in Nineteenth and Twentieth-Century Europe and North America (Worlds of Consumption)
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Jewish Consumer Cultures in Nineteenth and Twentieth-Century Europe and North America (Worlds of Consumption)  Paperback,  言語:ENG

Lerner, Paul (EDT)/ Spiekermann, Uwe (EDT)/ Schenderlein, Anne (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥35,140(本体¥31,946)
  • Springer Nature Switzerland AG(2023/01発売)
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Empire Builder : John D. Spreckels and the Making of San Diego
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Empire Builder : John D. Spreckels and the Making of San Diego  Paperback,  言語:ENG

Bonura, Sandra E./ Spiekermann, Uwe (FRW)

  • ウェブストア価格 ¥5,755(本体¥5,232)
  • University of Nebraska Press(2022/12発売)
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19・20世紀の欧米におけるユダヤ消費文化<br>Jewish Consumer Cultures in Nineteenth and Twentieth-Century Europe and North America (Worlds of Consumption)
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19・20世紀の欧米におけるユダヤ消費文化
Jewish Consumer Cultures in Nineteenth and Twentieth-Century Europe and North America (Worlds of Consumption)
 Hardcover,  言語:ENG

Lerner, Paul (EDT)/ Spiekermann, Uwe (EDT)/ Schenderlein, Anne (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥35,140(本体¥31,946)
  • Springer Nature Switzerland AG(2022/01発売)
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Empire Builder : John D. Spreckels and the Making of San Diego
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Empire Builder : John D. Spreckels and the Making of San Diego  Hardcover,  言語:ENG

Bonura, Sandra E./ Spiekermann, Uwe (FRW)

  • ウェブストア価格 ¥7,678(本体¥6,980)
  • University of Nebraska Press(2020/11発売)
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Bright Modernity : Color, Commerce, and Consumer Culture (Worlds of Consumption)
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Bright Modernity : Color, Commerce, and Consumer Culture (Worlds of Consumption)  Paperback

Stoneman, Mark/ Blaszczyk, Regina Lee (EDT)/ Spiekermann, Uwe (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥33,260(本体¥30,237)
  • Springer International Publishing AG(2018/08発売)
  • ポイント 302pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Künstliche Kost : Ernährung in Deutschland, 1840 bis heute. Habilitationsschrift (Umwelt und Gesellschaft 17) (2018. 952 S. mit 144 Abb. und 7 Tab. 237 mm)
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Künstliche Kost : Ernährung in Deutschland, 1840 bis heute. Habilitationsschrift (Umwelt und Gesellschaft 17) (2018. 952 S. mit 144 Abb. und 7 Tab. 237 mm)  Hardcover,  言語:GER

Spiekermann, Uwe/ Herausgegeben von Mauch, Christof/ Trischler, Helmuth

  • ウェブストア価格 ¥19,519(本体¥17,745)
  • VANDENHOECK & RUPRECHT(2018発売)
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  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
色彩と消費文化史<br>Bright Modernity : Color, Commerce, and Consumer Culture (Worlds of Consumption)
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  • 電子版あり

色彩と消費文化史
Bright Modernity : Color, Commerce, and Consumer Culture (Worlds of Consumption)
 Hardcover

Stoneman, Mark/ Blaszczyk, Regina Lee (EDT)/ Spiekermann, Uwe (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥35,140(本体¥31,946)
  • Springer International Publishing AG(2017/09発売)
  • ポイント 319pt
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The Rise of Marketing and Market Research (Worlds of Consumption)
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The Rise of Marketing and Market Research (Worlds of Consumption)  Hardcover,  言語:ENG

Berghoff, Hartmut (EDT)/ Scranton, Philip (EDT)/ Spiekermann, Uwe (EDT

  • ウェブストア価格 ¥12,078(本体¥10,980)
  • Palgrave Macmillan(2012/10発売)
  • ポイント 109pt
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