Marketingkommunikation, m. 1 Buch, m. 1 E-Book : Grundlagen, Wirkungsweise und Anwendung (2025. x, 270 S. X, 270 S. 80 Abb., 18 Abb. in Farbe. 240 mm)
  • 洋書

Marketingkommunikation, m. 1 Buch, m. 1 E-Book : Grundlagen, Wirkungsweise und Anwendung (2025. x, 270 S. X, 270 S. 80 Abb., 18 Abb. in Farbe. 240 mm)  言語:GER

Eisend, Martin

  • ウェブストア価格 ¥9,949(本体¥9,045)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER FACHMEDIEN WIESBADEN; SPRI(2025発売)
  • ポイント 90pt
  • 海外取次在庫
Grundlagen empirischer Forschung : Zur Methodologie in der Betriebswirtschaftslehre (3RD)
  • 洋書

Grundlagen empirischer Forschung : Zur Methodologie in der Betriebswirtschaftslehre (3RD)  Paperback,  言語:GER

Eisend, Martin/ Kuß, Alfred

  • ウェブストア価格 ¥8,388(本体¥7,626)
  • Springer Gabler(2023/12発売)
  • ポイント 76pt
  • 海外取次在庫
Dynamic Capabilities and Relationships : Discourses, Concepts, and Reflections (Contributions to Management Science)
  • 洋書

Dynamic Capabilities and Relationships : Discourses, Concepts, and Reflections (Contributions to Management Science)  Paperback,  言語:ENG

Bayón, Tomás (EDT)/ Eisend, Martin (EDT)/ Koch, Jochen (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥35,662(本体¥32,420)
  • Springer Nature Switzerland AG(2022/10発売)
  • ポイント 324pt
  • 海外取次在庫
Dynamic Capabilities and Relationships : Discourses, Concepts, and Reflections (Contributions to Management Science)
  • 洋書

Dynamic Capabilities and Relationships : Discourses, Concepts, and Reflections (Contributions to Management Science)  Hardcover,  言語:ENG

Bayón, Tomás (EDT)/ Eisend, Martin (EDT)/ Koch, Jochen (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥35,662(本体¥32,420)
  • Springer Nature Switzerland AG(2021/10発売)
  • ポイント 324pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Grundlagen empirischer Forschung : Zur Methodologie in der Betriebswirtschaftslehre
  • 洋書

Grundlagen empirischer Forschung : Zur Methodologie in der Betriebswirtschaftslehre

Eisend, Martin/Kuss, Alfred

  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER FACHMEDIEN WIESBADEN; SPRI(2021発売)
  • ご注文いただけません
Metaanalyse (Sozialwissenschaftliche Forschungsmethoden 8) (2. Aufl. 2020. 113 S. 210 mm)
  • 洋書

Metaanalyse (Sozialwissenschaftliche Forschungsmethoden 8) (2. Aufl. 2020. 113 S. 210 mm)  Paperback

Eisend, Martin

  • ウェブストア価格 ¥4,925(本体¥4,478)
  • EDITION RAINER HAMPP(2020発売)
  • ポイント 44pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
マーケティングの調査手法<br>Research Methodology in Marketing : Theory Development, Empirical Approaches and Philosophy of Science Considerations
  • 洋書
  • 電子版あり

マーケティングの調査手法
Research Methodology in Marketing : Theory Development, Empirical Approaches and Philosophy of Science Considerations
 Hardcover

Eisend, Martin/ Kuss, Alfred

  • ウェブストア価格 ¥35,662(本体¥32,420)
  • Springer Nature Switzerland AG(2019/03発売)
  • ポイント 324pt
  • 海外取次在庫
Advances in Advertising Research (Vol. VII) : Bridging the Gap between Advertising Academia and Practice (European Advertising Academy)
  • 洋書

Advances in Advertising Research (Vol. VII) : Bridging the Gap between Advertising Academia and Practice (European Advertising Academy)  Paperback,  言語:ENG

Christodoulides, George (EDT)/ Stathopoulou, Anastasia (EDT)/ Eisend, Martin (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥23,074(本体¥20,977)
  • Springer Gabler(2018/06発売)
  • ポイント 209pt
  • 海外取次在庫
Advances in Advertising Research VIII : Challenges in an Age of Dis-Engagement (European Advertising Academy)
  • 洋書

Advances in Advertising Research VIII : Challenges in an Age of Dis-Engagement (European Advertising Academy)  Paperback,  言語:ENG

Zabkar, Vesna (EDT)/ Eisend, Martin (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,535(本体¥10,487)
  • Springer Gabler(2018/05発売)
  • ポイント 104pt
  • 海外取次在庫
Advances in Advertising Research IX : Power to Consumers (European Advertising Academy)
  • 洋書

Advances in Advertising Research IX : Power to Consumers (European Advertising Academy)  Hardcover,  言語:ENG

Cauberghe, Verolien (EDT)/ Hudders, Liselot (EDT)/ Eisend, Martin (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥23,074(本体¥20,977)
  • Springer Gabler(2018/07発売)
  • ポイント 209pt
  • 海外取次在庫