Marketing internazionale : strategie, principi e applicazioni (Management & marketing. Manuali per la didattica 1) 〈1〉 (2ND)
  • 洋書

Marketing internazionale : strategie, principi e applicazioni (Management & marketing. Manuali per la didattica 1) 〈1〉 (2ND)

Alon, Ilan

  • ウェブストア価格 ¥11,708(本体¥10,644)
  • G. Giappichelli(2023発売)
  • ポイント 106pt
  • お取り寄せ
Marketing internazionale : strategie, principi e applicazioni (Management & marketing. Manuali per la didattica 1) 〈1〉
  • 洋書

Marketing internazionale : strategie, principi e applicazioni (Management & marketing. Manuali per la didattica 1) 〈1〉

Alon, Ilan

  • ウェブストア価格 ¥11,454(本体¥10,413)
  • G. Giappichelli(2022発売)
  • ポイント 104pt
  • お取り寄せ
Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)  Paperback,  言語:ENG

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥30,353(本体¥27,594)
  • Springer Nature Switzerland AG(2021/10発売)
  • ポイント 275pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)  Paperback,  言語:ENG

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥34,690(本体¥31,537)
  • Springer Nature Switzerland AG(2021/10発売)
  • ポイント 315pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
ファーウェイのグローバル化(第2巻)地域的・地政学的視点と危機管理<br>Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

ファーウェイのグローバル化(第2巻)地域的・地政学的視点と危機管理
Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
 Hardcover

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥30,353(本体¥27,594)
  • Springer Nature Switzerland AG(2020/10発売)
  • ポイント 275pt
  • 海外取次在庫
ファーウェイのグローバル化(第1巻)世界に広がるメイド・イン・チャイナ<br>Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

ファーウェイのグローバル化(第1巻)世界に広がるメイド・イン・チャイナ
Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
 Hardcover

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥34,690(本体¥31,537)
  • Springer Nature Switzerland AG(2020/10発売)
  • ポイント 315pt
  • 海外取次在庫
グローバル・マーケティング(第3版)<br>Global Marketing : Strategy, Practice, and Cases (3RD)
  • 洋書
  • 電子版あり

グローバル・マーケティング(第3版)
Global Marketing : Strategy, Practice, and Cases (3RD)
 Hardcover,  言語:ENG

Alon, Ilan/ Jaffe, Eugene/ Prange, Christiane

  • ウェブストア価格 ¥70,470(本体¥64,064)
  • Routledge(2020/08発売)
  • ポイント 640pt
  • 海外取次在庫
グローバル・マーケティング(第3版)<br>Global Marketing : Strategy, Practice, and Cases (3RD)
  • 洋書

グローバル・マーケティング(第3版)
Global Marketing : Strategy, Practice, and Cases (3RD)
 Paperback,  言語:ENG

Alon, Ilan/ Jaffe, Eugene/ Prange, Christiane

  • ウェブストア価格 ¥21,246(本体¥19,315)
  • Routledge(2020/08発売)
  • ポイント 193pt
  • 海外取次在庫
中国の一帯一路構想とグローバル化のルールの変化<br>China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書
  • 電子版あり

中国の一帯一路構想とグローバル化のルールの変化
China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
 Hardcover,  言語:ENG

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥48,704(本体¥44,277)
  • Springer International Publishing AG(2018/06発売)
  • ポイント 442pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)  Paperback

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥47,700(本体¥43,364)
  • Springer Nature Switzerland AG(2018/12発売)
  • ポイント 433pt
  • 海外取次在庫