国際マーケティング戦略<br>International Marketing Strategy : The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice (International Series in Advanced Management Studies)
  • 洋書
  • 電子版あり

国際マーケティング戦略
International Marketing Strategy : The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice (International Series in Advanced Management Studies)
 Hardcover,  言語:ENG

Pegan, Giovanna/ Vianelli, Donata/ de Luca, Patrizia

  • ウェブストア価格 ¥17,118(本体¥15,562)
  • Springer Nature Switzerland AG(2019/12発売)
  • ポイント 155pt
  • 海外取次在庫
グローバル・マーケティング(第2版)<br>Global Marketing : Contemporary Theory, Practice, and Cases (2ND)
  • 洋書

グローバル・マーケティング(第2版)
Global Marketing : Contemporary Theory, Practice, and Cases (2ND)
 Hardcover,  言語:ENG

Alon, Ilan/ Jaffe, Eugene/ Prange, Christiane/ Vianelli, Donata

  • Routledge(2016/10発売)
  • ご注文いただけません
グローバル・マーケティング(第2版)<br>Global Marketing : Contemporary Theory, Practice, and Cases (2 PAP/PSC)
  • 洋書

グローバル・マーケティング(第2版)
Global Marketing : Contemporary Theory, Practice, and Cases (2 PAP/PSC)
 Paperback,  言語:ENG

Alon, Ilan/ Jaffe, Eugene/ Prange, Christiane/ Vianelli, Donata

  • Routledge(2016/10発売)
  • ご注文いただけません
International Marketing Strategy : The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice (International Series in Advanced Management Studies) (2020)
  • 洋書

International Marketing Strategy : The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice (International Series in Advanced Management Studies) (2020)  Paperback,  言語:ENG

Pegan, Giovanna/ Vianelli, Donata/ de Luca, Patrizia

  • ウェブストア価格 ¥11,767(本体¥10,698)
  • Springer Nature Switzerland AG(2020/12発売)
  • ポイント 106pt
  • 海外取次在庫