学級における数学知識の構築<br>The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction : An Epistemological Perspective (Mathematics Education Library Vol.38) (2006. XIV, 236 p. w. ill.)
  • 洋書

学級における数学知識の構築
The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction : An Epistemological Perspective (Mathematics Education Library Vol.38) (2006. XIV, 236 p. w. ill.)
 Hardcover,  言語:ENG

Steinbring, Heinz

  • ウェブストア価格 ¥23,074(本体¥20,977)
  • SPRINGER, BERLIN(2006発売)
  • ポイント 209pt
  • 海外取次在庫
学級における数学知識の構築<br>The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction : An Epistemological Perspective (Mathematics Education Library) 〈Vol. 38〉
  • 洋書

学級における数学知識の構築
The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction : An Epistemological Perspective (Mathematics Education Library) 〈Vol. 38〉
 Paperback,  言語:ENG

Steinbring, Heinz

  • ウェブストア価格 ¥11,535(本体¥10,487)
  • Springer(2009/08発売)
  • ポイント 104pt
  • 海外取次在庫
Arithmetik als Prozess (Elementarmathematik als Prozess 1) (1., Aufl. 2004. 272 S. 60 SW-Abb. 27 cm)
  • 洋書

Arithmetik als Prozess (Elementarmathematik als Prozess 1) (1., Aufl. 2004. 272 S. 60 SW-Abb. 27 cm)  Hardcover

Herausgegeben:Mueller, Gerhard N./ Steinbring, Heinz/ Wittmann, Erich Chr.

  • ウェブストア価格 ¥7,494(本体¥6,813)
  • KALLMEYER(2004発売)
  • ポイント 68pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)