Role of Mass Media in the Political Awareness of Faisalabad, Pakistan (2014. 124 S. 220 mm)
  • 洋書

Role of Mass Media in the Political Awareness of Faisalabad, Pakistan (2014. 124 S. 220 mm)  Paperback

Samar, Muhammad/ Qaisrani, Saeed Ahmad/ Khan, M.Qamar

  • ウェブストア価格 ¥13,581(本体¥12,347)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2014発売)
  • ポイント 123pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Analysis of Recruitment and Selection Practices in Electronic Media : An exhaustive study of AAJ Television, Pakistan (Aufl. 2012. 84 S. 220 mm)
  • 洋書

Analysis of Recruitment and Selection Practices in Electronic Media : An exhaustive study of AAJ Television, Pakistan (Aufl. 2012. 84 S. 220 mm)  Paperback

Ali Samar, Syed Muhammad

  • ウェブストア価格 ¥12,122(本体¥11,020)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2012発売)
  • ポイント 110pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
The Role of Mass Media in Rural Development of Pakistan (2014. 100 S. 220 mm)
  • 洋書

The Role of Mass Media in Rural Development of Pakistan (2014. 100 S. 220 mm)  Paperback

Malik, Muhammad Samar/ Khan, Muhammad Qamar/ Qaisrani, Saeed Ahmad

  • ウェブストア価格 ¥13,581(本体¥12,347)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2014発売)
  • ポイント 123pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Cyber Recruitment: A New Approach to attract Millennials (2020. 120 S. 220 mm)
  • 洋書

Cyber Recruitment: A New Approach to attract Millennials (2020. 120 S. 220 mm)  Paperback

Hafeez, Muhammad/ Ashraf, Samarah

  • ウェブストア価格 ¥13,581(本体¥12,347)
  • LAP LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING(2020発売)
  • ポイント 123pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。