ファーウェイのグローバル化(第2巻)地域的・地政学的視点と危機管理<br>Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

ファーウェイのグローバル化(第2巻)地域的・地政学的視点と危機管理
Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
 Hardcover

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥29,367(本体¥26,698)
  • Springer Nature Switzerland AG(2020/10発売)
  • ポイント 266pt
  • 海外取次在庫
ファーウェイのグローバル化(第1巻)世界に広がるメイド・イン・チャイナ<br>Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

ファーウェイのグローバル化(第1巻)世界に広がるメイド・イン・チャイナ
Huawei Goes Global : Volume I: Made in China for the World (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
 Hardcover

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥33,564(本体¥30,513)
  • Springer Nature Switzerland AG(2020/10発売)
  • ポイント 305pt
  • 海外取次在庫
Corporate Governance im globalisierten Informationszeitalter
  • 洋書

Corporate Governance im globalisierten Informationszeitalter  Paperback,  言語:GER

Lattemann, Christoph

  • ウェブストア価格 ¥10,279(本体¥9,345)
  • de Gruyter Oldenbourg(2009/11発売)
  • ポイント 93pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
中国の一帯一路構想とグローバル化のルールの変化<br>China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書
  • 電子版あり

中国の一帯一路構想とグローバル化のルールの変化
China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
 Hardcover,  言語:ENG

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥46,151(本体¥41,956)
  • Springer International Publishing AG(2018/06発売)
  • ポイント 419pt
  • 海外取次在庫
Cultural Distance in International Ventures : Exploring Perceptions of European and Chinese Managers
  • 洋書
  • 電子版あり

Cultural Distance in International Ventures : Exploring Perceptions of European and Chinese Managers  Hardcover,  言語:ENG

Vaccarini, Katiuscia/ Spigarelli, Francesca/ Tavoletti, Ernesto

  • ウェブストア価格 ¥12,585(本体¥11,441)
  • Springer International Publishing AG(2017/09発売)
  • ポイント 114pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

China's Belt and Road Initiative : Changing the Rules of Globalization (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)  Paperback

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥46,151(本体¥41,956)
  • Springer Nature Switzerland AG(2018/12発売)
  • ポイント 419pt
  • 海外取次在庫
Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)
  • 洋書

Huawei Goes Global : Volume II: Regional, Geopolitical Perspectives and Crisis Management (Palgrave Studies of Internationalization in Emerging Markets)  Paperback,  言語:ENG

Zhang, Wenxian (EDT)/ Alon, Ilan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥29,367(本体¥26,698)
  • Springer Nature Switzerland AG(2021/10発売)
  • ポイント 266pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
Gamification : Using Game Elements in Serious Contexts (Progress in Is)
  • 洋書

Gamification : Using Game Elements in Serious Contexts (Progress in Is)  Paperback

Stieglitz, Stefan (EDT)/ Lattemann, Christoph (EDT)/ Robra-Bissantz, Susanne (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥41,956(本体¥38,142)
  • Springer International Publishing AG(2018/06発売)
  • ポイント 381pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Digital Customer Experience, m. 1 Buch, m. 1 E-Book : Mit digitalen Diensten Kunden gewinnen und halten. Mit E-Book (Edition HMD) (2018. xxvi, 298 S. XXVI, 298 S. 56 Abb., 36 Abb. in Farbe. Book + eBoo)
  • 洋書

Digital Customer Experience, m. 1 Buch, m. 1 E-Book : Mit digitalen Diensten Kunden gewinnen und halten. Mit E-Book (Edition HMD) (2018. xxvi, 298 S. XXVI, 298 S. 56 Abb., 36 Abb. in Farbe. Book + eBoo)  言語:GER

Herausgegeben:Robra-Bissantz, Susanne/ Lattemann, Christoph

  • ウェブストア価格 ¥16,077(本体¥14,616)
  • SPRINGER, BERLIN; SPRINGER FACHMEDIEN WIESBADEN; SPRI(2018発売)
  • ポイント 146pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Multimediale Technologien : Multimedia im E-Business und in der Bildung (Neuausg. 2006. 292 S. 210 mm)
  • 洋書

Multimediale Technologien : Multimedia im E-Business und in der Bildung (Neuausg. 2006. 292 S. 210 mm)  Paperback

Herausgegeben von Lattemann, Christoph/ Koehler, Thomas

  • ウェブストア価格 ¥17,799(本体¥16,181)
  • PETER LANG(2006発売)
  • ポイント 161pt
  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。