Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing (Key Issues in Marketing Management)
  • 洋書

Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing (Key Issues in Marketing Management)  Paperback,  言語:ENG

Brownlie, Douglas (EDT)/ Hewer, Paul (EDT)/ Tadajewski, Mark (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,148(本体¥10,135)
  • Routledge(2024/10発売)
  • ポイント 101pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
消費者調査の新傾向(全4巻)<br>New Directions in Consumer Research (Sage Library in Marketing)
  • 洋書

消費者調査の新傾向(全4巻)
New Directions in Consumer Research (Sage Library in Marketing)
 言語:ENG

Hewer, Paul (EDT)/ Hamilton, Kathy (EDT)/ Jafari, Aliakbar (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥197,380(本体¥179,437)
  • Sage Publications Ltd(2015/10発売)
  • ポイント 1,794pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)
Celebrity, Convergence and Transformation (Key Issues in Marketing Management)
  • 洋書

Celebrity, Convergence and Transformation (Key Issues in Marketing Management)  Paperback,  言語:ENG

Brownlie, Douglas (EDT)/ Hewer, Paul (EDT)/ Kerrigan, Finola (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥11,960(本体¥10,873)
  • Routledge(2019/02発売)
  • ポイント 108pt
  • 海外取次在庫
Celebrity, Convergence and Transformation (Key Issues in Marketing Management)
  • 洋書
  • 電子版あり

Celebrity, Convergence and Transformation (Key Issues in Marketing Management)  Hardcover,  言語:ENG

Brownlie, Douglas (EDT)/ Hewer, Paul (EDT)/ Kerrigan, Finola (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥38,522(本体¥35,020)
  • Routledge(2017/07発売)
  • ポイント 350pt
  • 海外取次在庫
Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing (Key Issues in Marketing Management)
  • 洋書
  • 電子版あり

Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing (Key Issues in Marketing Management)  Hardcover,  言語:ENG

Brownlie, Douglas (EDT)/ Hewer, Paul (EDT)/ Tadajewski, Mark (EDT)

  • ウェブストア価格 ¥24,329(本体¥22,118)
  • Routledge(2013/04発売)
  • ポイント 221pt
  • 海外からお取り寄せ(通常6~9週間)