COVID-19: Service-Learning in a Chinese Context (Public Health: Practices, Methods and Policies)

個数:

COVID-19: Service-Learning in a Chinese Context (Public Health: Practices, Methods and Policies)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 197 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9798895307434

Full Description

Transformation of economic structure from a manufacturing economy to a service economy requires that future employees must possess positive qualities, such as strong interpersonal and intrapersonal skills and good moral character. We argue that students can develop and practice their intrapersonal and interpersonal skills through a new concept called Service-Learning. Service-Learning contributes to personal growth through critical reflection. It is a service-oriented concept where students integrate community service with academic learning to foster meaningful outcomes for themselves and for the service participants. Specifically, this education can help students achieve personal development such as reducing their egocentrism and developing leadership qualities. We hope that with this book we can help build up theoretical and practical implications for social work practice, Service-Learning research and education with development and research in promoting undergraduate students' service leadership qualities, positive youth development and psychological well-being with particular reference to online Service-Learning.

最近チェックした商品