Quarterly Review of Distance Education Vol 24 Issue 4 (Quarterly Review of Distance Education Journal)

個数:

Quarterly Review of Distance Education Vol 24 Issue 4 (Quarterly Review of Distance Education Journal)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 92 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9798887306742

Full Description

The Quarterly Review of Distance Education is a rigorously refereed journal publishing articles, research briefs, reviews, and editorials dealing with the theories, research, and practices of distance education. The Quarterly Review publishes articles that utilize various methodologies that permit generalizable results which help guide the practice of the field of distance education in the public and private sectors. The Quarterly Review publishes full length manuscripts as well as research briefs, editorials, reviews of programs and scholarly works, and columns. The Quarterly Review defines distance education as institutionally-based formal education in which the learning group is separated and interactive technologies are used to unite the learning group.

Contents

Articles

Instructional Technologies Research Trends in Science Education Dissertations: A Content Analysis; Nesrin Ürün Arici.

Strategies for Transforming Student Reflection in Online Learning Environments: Transactional Distance Theory Literature Review; Matt Bergman and Leah E. Wickersham-Fish.

Evaluating the Effectiveness of Online Faculty Development in Creating Accessible Content; Anthony Walters and Berhane Teclehaimanot.

A Multilevel Model Predicting Success in Online High School Courses From Students' Days Active During the Pandemic; William R. Dardick, Michael Corry, and Maria Coyle.

Why Students Withdraw From Online STEM Courses Emily Faulconer; Beverly Wood, Amanda Branton, and Marcus Chuaunsu.

Book Review

Teaching at Scale: Improving Access, Outcomes, and Impact Through Digital Instruction, David A. Joyner; Reviewed by Roslyn Miller.

A Professional Almanac of Distance Education and Educational Technology; Vanaja Nethi and Alexander Martinie.

Author Biographical Data.

最近チェックした商品