Living Well Together : Educator Accounts of Doing Anti-Bias Work for and with Young Children

個数:
  • 予約

Living Well Together : Educator Accounts of Doing Anti-Bias Work for and with Young Children

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 144 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9798855805116

Full Description

This accessible, philosophically framed early childhood education text shows how to create and implement a civic-minded, anti-bias curriculum.

This accessible early childhood education text offers an in-depth look at the creation and implementation of a series of civic-minded, anti-bias curriculum maps in contrasting classroom settings: one residing in a state with a "divisive concepts" law and another residing in a state without one. Grounded in philosophically informed conceptualizations of flourishing and personal autonomy, Joy Dangora Erickson argues that anti-bias education is a crucial component of a larger civic education and that schools have a moral obligation to provide it. However, social biases can impede citizens' abilities to make and execute well-informed decisions supportive of their own and others' well-being. Given that the current sociopolitical landscape in the United States actively discourages many educators' efforts to cultivate anti-bias learning spaces, being able to navigate these outside pressures and do right by children at this time is imperative. This book supports preservice and in-service early childhood educators by thoughtfully considering the curriculum maps designed by the research team and how they were employed in classrooms in Massachusetts and New Hampshire.

最近チェックした商品