Advances in Doctoral Research in Management (Volume 2) (Advances in Doctoral Research in Management)

個数:

Advances in Doctoral Research in Management (Volume 2) (Advances in Doctoral Research in Management)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 220 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789812778659
  • DDC分類 658

Full Description

Within the academic realm, doctoral research plays a vital role in the advancement of knowledge. In areas ranging from strategy and international business to marketing, finance and operations management, the contributions in this volume represent the very best in doctoral research in the field of management worldwide.The second volume in the Advances in Doctoral Research in Management series comprises doctoral research papers and research notes, which are shorter versions of extended monographs. Research methodology papers that introduce applications of new methodological concepts, techniques, and tools are also included in this comprehensive volume.

Contents

Implementing Services in Pricing Decisions to Enhance the Customer Relationship -- A Framework for Price Setting (S Lueders et al.); Naive Bayes as a Means of Constructing Application Scorecards (A C Antonakis & M E Sfakianakis); Materialism in Europe: A Cross-Cultural Approach (F A de Sa Neves dos Santos & E Reis); An Application of Extreme Value Theory in Modeling Extreme Share Returns (K Tolikas); The Effect of Convertible Debt Issuance on Product Market Competition (J Yang & X Xia); An Examination of Determinants of Likelihood of Consideration of Counterfeit Luxury-Branded Products (X Bian); Organizational Romance: Theorizing and Researching an Underexplored Phenomenon (K Riach & F Wilson); On the Benefits of Industrial Network: A New Approach with Market Survey and Fuzzy Statistical Analysis (S-M Ho & B Wu); Testing Significance of Variables in Regression Analysis When There is Non-Normality or Heteroskedasticity: The Wild Bootstrap and the Generalized Lamda Distribution (E Pavlidis et al.); Method of DNA Computing and Its Application to Group Management (J Watada).

最近チェックした商品