Digital Entertainment as Next Evolution in Service Sector : Emerging Digital Solutions in Reshaping Different Industries

個数:

Digital Entertainment as Next Evolution in Service Sector : Emerging Digital Solutions in Reshaping Different Industries

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 207 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789811981203
  • DDC分類 384.54

Full Description

The book showcases research on digital entertainment solutions in different sectors. In recent years, digital media have evolved to include bandwidth-rich, smart, and connected platforms accessed via computers, tablets, smart phones, social media, and video game consoles. The high connectivity and vast processing capacity of these platforms have allowed for platform-agnostic, streaming, always-on, entertainment-on-demand consumption of digital content in a way distinct from traditional models of entertainment consumption. Moving beyond the unilateral delivery of content, with fixed positions of the entertainers and the entertained, digital entertainment is now dynamically generated by users and providers, blurring the boundary between producers and consumers of entertainment. With the increasing accessibility of multimodal media that surround audiences with sensory-rich information, digital entertainment is becoming more immersive.

Contents

Chapter-1: Emerging trends for reshaping digital entertainment: Role of demographics, consumer, and technological innovations.- Chapter 2: Digital Solution for Broadcast Media: Role of Pandemic and Sustainable Development of depleting industries.- Chapter 3: Digital Solution for Entertainment: An overview of Over the Top (OTT) and digital media.- Chapter 4: Digital Solution for social media: Role of digital evolution on business enterprises.- Chapter 5: Digital Solution for Print and Publishing.- Chapter 6: Digital Solution for Gaming: How the entertainment is evolving with new interactive games.- Chapter 7: Digital payment applications and their role in popularizing various entertainment platforms across the world.- Chapter 8: Digital Solution for Human Resource.- Chapter 9: Digital Solution for Healthcare.- Chapter 10: Digital Solution for Industry 4.0 and 5.0.

最近チェックした商品