Making Sense of Racial Identity: Racial Being or Being Racialized? : Learners' Journeys Towards Identity Development (Critical Storytelling)

個数:
  • 予約

Making Sense of Racial Identity: Racial Being or Being Racialized? : Learners' Journeys Towards Identity Development (Critical Storytelling)

  • 現在予約受付中です。出版後の入荷・発送となります。
    重要:表示されている発売日は予定となり、発売が延期、中止、生産限定品で商品確保ができないなどの理由により、ご注文をお取消しさせていただく場合がございます。予めご了承ください。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 450 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789004751347

Full Description

What does it mean to learn while navigating race, identity, and belonging? In this striking collection, students from UCL IOE's Sociology of Race and Education course—led by Dr Victoria Showunmi—share autobiographical essays exploring assimilation, colourism, passing, cultural appropriation, and double consciousness.

With storytelling at its heart, and guided by theories like Critical Race Theory, Intersectionality, and Whiteness Studies, these essays reveal how education shapes racial identity across time and place. This volume invites leaders, educators, students or curious readers to reflect, question, and engage with the lived realities of racialised education.

Contributors are: Joshua Agyepong, Zahra Alomani, Jo Barber, Esha Bhandari, Anna Brown, Evelyne Carlen, Raiesa Choudhury, Jessica Costa, Avili Feese, Amanda Fernando, Eleanor Garrett, Jill Geary, Sharon Gyimah, Stephen Hancock, Rachel Idowu, Samantha Jacob, Viola Kanu, Vijayakymar Kularetnam, Hannah Lynn, Katherine MacLennan, Elodie Mayo, Victoria Moore, Karishma Patel, Tahmid Rahman, Beatriz Ramirez, Julia Spence, Luvian Sheng Wang, Annalisea Whyte, Miranda Williams and Michah Wyatt.

最近チェックした商品