(Re?) Designing Education, Ethically and Psychologically : A Cause for Care (Studies in Inclusive Education)

個数:

(Re?) Designing Education, Ethically and Psychologically : A Cause for Care (Studies in Inclusive Education)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 189 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789004751101

Full Description

We live in divided and diverse societies. Current data tell us that the state of education in much of the western world may be ill-designed and ill-suited to the future needs of society. The legislated culture of education in schools frequently seems hostile to the well-being of both teachers and young people. In this current piece of work, I offer some questions about why this may be the case. With the context of climate change and global metamorphosis in mind I suggest we need to ask and discuss what we might mean by and want for 'education': what might be its purposes; could it be better, more ethical; shouldn't it be more inclusive? Alternatively, we might ask, simply, 'what is the problem that education / schools might address?' Further discussion and ensuing answers to these questions might, I suggest, help us learn how to be human beings who care about and for each other and our diverse natures.

最近チェックした商品