Doing Authentic Inquiry to Improve Learning and Teaching (Bold Visions in Educational Research)

個数:

Doing Authentic Inquiry to Improve Learning and Teaching (Bold Visions in Educational Research)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合、分割発送となる場合がございます。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 352 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9789004424258
  • DDC分類 371.3

Full Description

Doing Authentic Inquiry to Improve Learning and Teaching consists of 18 chapters, and 19 authors from 4 countries. The book is suited for use by educators, researchers and classroom practitioners involved in teaching and learning, teacher education, and policy. All chapters are grounded in urban contexts, but are broadly applicable. Multilogical research highlights uses of sociocultural theory, authentic, event-oriented, interpretive inquiry, narrative, and willingness to learn from difference. Methodologies are historically constituted, emergent, contingent, and participatory, embracing collaborative, and contemplative practices, and value of many voices and diverse meaning systems. Readers experience research that is potentially both personally and professionally transformative and applicable to today's challenges.

Contributors are: Jennifer D. Adams, Konstantinos Alexakos, Arnau Amat, Marissa E. Bellino, Mitch Bleier, Corinna Yolanda Brathwaite, Olga Calderon, Katelin Corbett, Amy DeFelice, Gene Fellner, Helen Kwah, Manny Lopez, Anna Malyukova, Kate E. O'Hara, Malgorzata Powietrzyńska, Isabel Sellas, Kenneth Tobin, and Yau Yan Wong.

最近チェックした商品