Marfa Sounding

個数:

Marfa Sounding

  • 海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~10週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約2週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • ページ数 199 p./サイズ 22 cm
  • 商品コード 9788867494460
  • DDC分類 709

基本説明

Marfa Sounding, series of performances, sound installations, screenings, and conversations that explore the relationship between sound, movement, and the social and geographic specificities of Marfa, Texas, held in Marfa, Texas, May 26-27, 2016, May 26-28, 2017, and May 25–27, 2018.

Full Description

This book is an extension of conversations began at Marfa Sounding, a three-year exploration into the acoustic processes of a specific place, which began as a 2015 curatorial residency with Fieldwork Marfa, an international program run by Beaux-Arts Nantes Saint-Nazaire, France; the University of Houston School of Art; and HEAD, Geneva. Focusing on "phase shifting" in music, particularly as it relates to early experiments in Minimalism and artists whose practices run from the 1960s into the present, Marfa Sounding hosted writers from many different backgrounds—composers, sound theorists, art critics, dance historians, filmmakers, educators, students, curators, and archivists—who treat performance as a point of departure for thinking through the intersection of music, minimalism, and the political. Marfa Sounding treated sound as a frame for understanding how art integrates with, invades, and is effectively produced by its context. The spaces of Marfa also became frames for sound as individual and collective experience, where people come together at a specific place and time, in a site that enfolds them. Edited by Jennifer Burris & Ida Soulard
Artists: Alvin Lucier and Éliane Radigue with Charles Curtis; Anna Halprin with Phillip Greenlief, Rashaun Mitchell, Silas Riener, Nina Martin, and Stephen Petronio; Tarek Atoui with Amma Ateria, Jad Atoui, and Robert Aiki Aubrey Lowe
Texts by James Fei; Jennifer Burris; Erik DeLuca; Ida Soulard; Maria Chávez; Janice Ross; Andrew Abrahams in conversation with Cate Cole Schrim; Wendy Vogel; Claudia La Rocco; Ian Lewis; Amma Ateria in conversation with Caitlin Murray; Jad Atoui in conversation with Claire Amiot; Robert Aiki Aubrey Lowe in conversation with Anthony Elms; Sabrina Tarasoff

最近チェックした商品