Leading Public Service Organizations : How to Obtain Employees with High Self-Efficacy

個数:

Leading Public Service Organizations : How to Obtain Employees with High Self-Efficacy

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 25 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9788793119192
  • DDC分類 352.236

Full Description


Public management literature has often debated the usefulness of transactional leadership. Some scholars are concerned that transactional leadership strategies will harm public employees' perceived competence (ie: their self-efficacy), but in fact there are also arguments for the opposite result - that feelings of competence are strengthened by conditional rewards, because they provide feedback about performance. This study explores how 91 high school principals' reported use of rewards and sanctions affect perceived professional competence among their 1,921 teachers. The results show that the use of rewards strengthens self-efficacy, and that the use of sanctions does not seem to have negative effects. Furthermore, the teachers' self-efficacy can be linked positively to organisational performance. This suggests that rewards can be an important tool for managers in the public sector.NER(01): GB IE

最近チェックした商品