A Democracy of Imagery (2016. 120 S. 28.5 cm)

個数:

A Democracy of Imagery (2016. 120 S. 28.5 cm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版
  • 商品コード 9783958291164

Description


(Text)
Colin Westerbeck's criterion in choosing the 100 photographs published here was to seek out underappreciated work by great photographers and great work by underappreciated photographers. These 100 prints have all been drawn from the many thousands in the inventory of Howard Greenberg Gallery. Westerbeck was particularly drawn to Greenberg's wide-ranging taste in both American and European photography of the twentieth century. The resulting book bears the name A Democracy of Imagery because Westerbeck believes all the works it contains should be considered equal. Each has been selected for its individuality - indeed, its idiosyncrasy - rather than its similarity to or compatibility with other images. In this spirit, works chosen for commentary are discussed individually. Westerbeck explores the background stories of particular photographs, as opposed to generalizing about the photos as a whole.
(Author portrait)
Colin Westerbeck writes frequently on photography for Art in America. From 1986 to 2003, he was a Curator of Photography at the Art Institute of Chicago. In 1994, he and photographer Joel Meyerowitz published Bystander, A History of Street Photography, which was released in paperback in 2001 and is to be republished in 2016. After moving to Los Angeles in 2003, Westerbeck wrote a weekly column on photography for the Los Angeles Times and taught the history of photography at UCLA and the University of Southern California. From 2008 to 2011, he was the Director of the California Museum of Photography at the University of California, Riverside. In 2014, Westerbeck published a monograph on Chuck Close's photography and co-curated an associated exhibition at the Parrish Museum in 2015.

最近チェックした商品