Brand Experience & Trade Fair Design Annual 2022/23 (2022. 272 S. Fotos und Pläne / photos and plans. 31 cm)

個数:

Brand Experience & Trade Fair Design Annual 2022/23 (2022. 272 S. Fotos und Pläne / photos and plans. 31 cm)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版
  • 商品コード 9783899863857

Full Description

It is definite: The trade fair is not dead, the trade fair is changing! And, going forward, this will not be the last time it has to adjust with agility to new circumstances. Designers will need to analyse the qualities of space again more closely - be it the physical space or the digital space: Space should be staged and designed so as to support communication, facilitate encounter and experience, create an immersive effect and, of course, provide content that adds value. But this also means that communication strategies need to be fixed beforehand, particularly if the focus is on positions and visions rather than products as in the past. It will be about connecting people with brands on many different levels in order to shape the future together.

Text in English and German.

最近チェックした商品