Elia Nurvista : Feeding the Scene (Künstlerhaus Bethanien)

個数:

Elia Nurvista : Feeding the Scene (Künstlerhaus Bethanien)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 64 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783862067480
  • DDC分類 770.92

Full Description

Elia Nurvista (born 1983 in Yogyakarta, Indonesia) focuses on the intersection between art and research-based community projects in her artistic practice. Many of her works centre on food as an issue of political, cultural, social, and gender-specific relevance.

In Berlin, the artist visited a range of initiatives and projects for refugees to learn more about how they see our society, which is foreign from their perspective. The works resulting from this experience address our frequently ambiguous attitude to what is foreign to us: whereas 'exotic' luxury items and food such as tropical fruit are regarded as positive and precious, people who come to us as refugees from the same countries are often rejected as being 'foreign,' and their 'exotic' nature is sometimes even perceived as a threat. Elia Nurvista portrays this ambiguity with subtle irony, for instance by affixing contemporary official quality seals and brand labels to Old Masters still life paintings or historical pictures of the 'noble savage,' thus adding a humourous and critical layer of meaning and turning them into new, independent pieces of work.

最近チェックした商品