American Readers at Home : A Road Trip across the United States in Interviews and Photographs. Preface by Brice Matthieusent (2018. 548 S. 283 farb. u. 186 schw.-w. Abb. 33 cm)

個数:

American Readers at Home : A Road Trip across the United States in Interviews and Photographs. Preface by Brice Matthieusent (2018. 548 S. 283 farb. u. 186 schw.-w. Abb. 33 cm)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版/ページ数 420 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783858818096

Full Description

This new book is the result of the media project Day After Reading, conceived by Swiss graphic designer and editor Ludovic Balland. His focus was on how people remember and perceive information in the daily media while uncovering personal memories and reading habits. On his 13,000-mile road trip across the country during the final weeks of the 2016 US election campaign and its immediate aftermath, calling at twenty cities and attending major events such as the presidential inauguration or the Women's March in Washington DC the day after, Balland has conducted dozens of interviews and took hundreds of photographs. He has captured the expectations of, and the immediate effects on, people surrounding this major political event, resulting in an exceptional portrait of the American media consumer.

With printed media struggling to survive in the age of real-time digital news channels and social media, newspapers are forced to find new ways of storytelling. American Readers at Home also features new, personalised ways of recording and receiving news, highlighting their relation to personal experience and the context of readers' individual lives.

最近チェックした商品