Voices From a Community College Developmental Writing Classroom: : Seeking the Role of Teacher Knowledge and its Impact upon Student Perceptions of Authority over Academic Performance (Aufl. 2012. 140 S.)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Voices From a Community College Developmental Writing Classroom: : Seeking the Role of Teacher Knowledge and its Impact upon Student Perceptions of Authority over Academic Performance (Aufl. 2012. 140 S.)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 140 p.
  • 商品コード 9783847344100

Description


(Text)
On the surface, it would appear that a classroom offers a universal experience. In reality, however, the individuality of human beings shapes this experience within a singular perspective that personalizes it into a unique story. This dissertation research project undertook to explore the concept of teacher knowledge as it applied to a particular community college instructor and how that knowledge was communicated to a particular developmental writing class. The collected data is reported through the narrative lens, offering a powerful collaboration of teacher and student stories intertwined through a shared educational experience. Upon entering their classroom, readers will hear the voices of the instructor and students, frequently offered in their original state unvarnished, raw with emotion, and sincere.

最近チェックした商品