Relationship Matters : Teacher Variables and Learner Emotions in the Foreign Language Learning Process (Interdisziplinäre Verortungen der Angewandten Linguistik Band 015) (1. Edition 2024. 2024. 197 S. with 32 figures. 237 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Relationship Matters : Teacher Variables and Learner Emotions in the Foreign Language Learning Process (Interdisziplinäre Verortungen der Angewandten Linguistik Band 015) (1. Edition 2024. 2024. 197 S. with 32 figures. 237 mm)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版
  • 商品コード 9783847117070

Description


(Short description)
The volume begins by outlining the development of the teacher-student relationship according to the main psychological theories. Next, it points to the inseparability of cognitive and emotional factors in the learning process. By referring to the major positive psychology theories, i.e., Broaden-and-Build, Flow, and PERMA, the book lays the foundation for studying the full spectrum of learner emotions experienced while learning a foreign language. Finally, it provides a research-based analysis of teacher-related variables that affect learner classroom well-being and ill-being. Research-based perspective on the factors affecting foreign language learner classroom well-being
(Text)
The volume begins by outlining the development of the teacherstudent relationship according to the main psychological theories. Next, it points to the inseparability of cognitive and emotional factors in the learning process. By referring to the major positive psychology theories, i.e., Broaden-and-Build, Flow, and PERMA, the book lays the foundation for studying the full spectrum of learner emotions experienced while learning a foreign language. Finally, it provides a research-based analysis of teacher-related variables that affect learner classroom well-being and ill-being.
(Author portrait)
Dr Czeslaw Kinski works at the Institute of Linguistics at the University of Warmia and Mazury in Olsztyn, Poland, where he teaches didactics, psychology in education and other ELT-related courses.

最近チェックした商品