Applying CMC into an EFL High School Composition Class in Taiwan : Computer Mediated Communication (CMC): A New Approach to Teaching Writing (Aufl. 2011. 248 S.)

個数:

Applying CMC into an EFL High School Composition Class in Taiwan : Computer Mediated Communication (CMC): A New Approach to Teaching Writing (Aufl. 2011. 248 S.)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783846547236

Description


(Text)
This paper reports on the results of a semester mixed-method study that explored alternative ways of conducting of task-based activities via computer mediated communication (CMC) in a class of 41 students at a high-ranking senior high school in Taipei, Taiwan. In order to investigate the extent to which participants (EFL) reading comprehension might enrich their (EFL) writing proficiency, the researcher wove three EFL tasks: 1) English novel reading, 2) e-mail exchanges, and 3) blog viewing into an asynchronous online blended e-learning environment to investigate the participants' behavior, perceptions and attitudes towards Vygotskyian-inspired blended (combined on-lne and on-ground) instruction. Moreover, the study explored the extent to which students writing fluency, sentential-level grammatical accuracy and their willingness to communicate (WTC) improved or not, and the extent to which peer editing was effective or not over the course of the study in their online interactionswith one another.

最近チェックした商品