Strategies for Success : Classroom Interventions for Students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (2011. 108 S. 220 mm)

個数:

Strategies for Success : Classroom Interventions for Students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (2011. 108 S. 220 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783844301595

Description


(Text)
Students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) have academic, social, and behavioral difficulties that interfere with their ability to be successful in school. Research shows that there are empirically validated classroom interventions that will help them overcome those difficulties. The purpose of the book is to define ADHD and provide research-based and/or research informed classroom interventions for students with this disorder. The book will be a useful, clear, and concise resource for teachers who have students with ADHD in their classrooms.
(Author portrait)
Bethany Grove Deniz, Delia Villaseñor, and Melanie Searls areschool psychologists in California. They met in graduate school,where they earned Masters and Education Specialist degrees inschool psychology from California State University, Sacramento.Bethany, Delia, and Melanie share a passion for helping childrenwith special needs.

最近チェックした商品