Getting Derailed: School Performance and Delinquency : Toward a Developmental Understanding of School Performance and Delinquency (2010. 328 S. 220 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Getting Derailed: School Performance and Delinquency : Toward a Developmental Understanding of School Performance and Delinquency (2010. 328 S. 220 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783843366472

Description


(Text)
This study examined the role of individual risk factors in relation to emergent patterns of poor academic performance during the early stages of a child's school career. The study shows that poor performance is evident in early elementary school. Poor performance is associated with low scores on test of cognitive ability and early manifestations of problem behavior, specifically attention problems. The study also showed significant race effects that increased in their substantive relationship over time. Past research has shown a fairly consistent and robust association between school performance and delinquency. The current study examines the impact of early precursors of school failure as potential stepping stones to later life difficulties.
(Author portrait)
Dr. Norman White is Associate Professor of Criminology andCriminal Justice at Saint Louis University. His research focuseson the development of delinquent and antisocial behavior, withparticular attention to the role of race and ethnicity. Currentlyworking with scholars from the Pittsburgh Youth and Girl Studiesfocusing on special education.

最近チェックした商品