Prescription Audit and Client Satisfaction : A Health service research study based on outdoor patients (2010. 112 S. 220 mm)

個数:

Prescription Audit and Client Satisfaction : A Health service research study based on outdoor patients (2010. 112 S. 220 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783843355544

Description


(Text)
Prescription audit and client satisfaction was a health service research study done with the purpose of auditing the prescriptions of General duty medical officers of Central Government Health Scheme(CGHS)and patient satisfaction evaluation of the beneficiaries of this scheme.The study carried out over a period of one year in 5 selected CGHS Dispensaries and a multistage sampling method was followed.Also ABC and VED analysis was carried out in the Central Medical Store of CGHS.This management study is intended to be helpful to public health researchers and management students.
(Author portrait)
DR.Amitabha Chattopapadhyay is presently attached to theDepartment of Community Medicine in one of the premier GovernmentMedical College at Kolkata,India.Few of his research papers hasalready been published in leading journals,and he is presentlyactively associated with a number of ongoing researches.

最近チェックした商品