Dynamics of Preschoolers' Self-Regulation : Viewed through the lens of Conflict Resolution Strategies during Peer Free-Play (2010. 164 S. 220 mm)

個数:

Dynamics of Preschoolers' Self-Regulation : Viewed through the lens of Conflict Resolution Strategies during Peer Free-Play (2010. 164 S. 220 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 164 p.
  • 商品コード 9783838314488

Description


(Text)
How do children regulate their behaviors in the classroom? How does the environment shape behaviors? How does play influence conflict and conflict resolution strategies? What roles do peers have on the types of conflicts and also the conflict resolution strategies used in the classroom? The book provides an in-depth dynamic analysis from a socio-cultural perspective to explore these questions and offers implications for teachers and parents to facilitate better self-control of children's actions...
(Author portrait)
Polnariev, Dr. Bernard A.Dr. B.A.Polnariev is the director of LaGuardia Community College's Accelerated Study in Associate Programs.He received his PhD in developmental psychology from the CUNY Graduate School & his MA from Teachers College, Columbia University.Dr. Polnariev has been teaching psychology throughout NYC for a decade & served as a preschool teacher.

最近チェックした商品