Inclusive (Teacher) Education after War (2024. 178 S. 24 cm)

個数:

Inclusive (Teacher) Education after War (2024. 178 S. 24 cm)

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常約3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783830946601

Description


(Short description)

(Text)

(Short description)
The book summarizes data on cross-sectional topics of heterogeneity, diversity, social justice, human rights, and inclusion in the educational sector in Iraq and in the autonomous region of Kurdistan. The authors demonstrate findings, conditions, and future perspectives, presenting approaches to action at the local level and indicating necessities for action. On a superregional level, the book can help educational governments and scientists who are in a similar process under similar conditions by describing approaches for researching and reforming infrastructure for developing and post-war countries.
(Text)
The book summarizes important data on cross-sectional topics of heterogeneity, diversity, social justice, human rights, and inclusion in the educational sector in Iraq and in the autonomous region of Kurdistan. Scientists from Iraq, Germany and Austria jointly describe international perspectives and regional approaches to inclusion in the destabilized country of Iraq and autonomous region of Kurdistan. The authors demonstrate findings, conditions, and future perspectives, presenting approaches to action at the local level and indicating necessities for action. On a superregional level, the book can help educational governments and scientists who are in a similar process under similar conditions by describing approaches for research and reform infrastructure, developing countries and post-war countries.
(Author portrait)
Christian Lindmeier, Dr. phil., Erziehungswissenschafter, Univ.-Professur an der Universität Koblenz-Landau, Campus Landau; Arbeitsschwerpunkte: Sonder- und inklusionspädagogische (inkl. historisch und international vergleichende Forschung), Forschung zur Professionalisierung von Lehrpersonen, biographische Übergänge und Biographiearbeit.

最近チェックした商品