Towards a Methodology for Comparative Studies in Religious Education : A Study of England and Norway (Religious Diversity and Education in Europe 24) (2013. 234 S. 23.5 cm)

個数:

Towards a Methodology for Comparative Studies in Religious Education : A Study of England and Norway (Religious Diversity and Education in Europe 24) (2013. 234 S. 23.5 cm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 236 p.
  • 商品コード 9783830928874

Description


(Short description)

(Text)

(Review)

(Short description)
In this groundbreaking study in the methodology of comparative religious education Oddrun Bråten set out to utilise and test her methodology for comparative religious education. This synthesises three sets of ideas. The first includes supranational, national and subnational processes. The second set of ideas concerns the societal, institutional, instructional and experiential levels of curriculum. They are affected by supranational, national and subnational processes. The third set of ideas includes Bråten's use of Schiffauer and collaborators' concepts of social/national imaginary and civil enculturation.
(Author portrait)
Oddrun Marie Hovde Bråten, Associate Professor, Norwegian University of Science and Technology, NTNU, Norway

最近チェックした商品