Postmodern China (Berliner China-Hefte - Chinese History and Society 34) (1., Aufl. 2008. 176 S. 235 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

Postmodern China (Berliner China-Hefte - Chinese History and Society 34) (1., Aufl. 2008. 176 S. 235 mm)

  • ウェブストア価格 ¥5,469(本体¥4,972)
  • LIT VERLAG(2008発売)
  • 外貨定価 EUR 20.90
  • クリスマスポイント2倍キャンペーン(~12/25)
  • ポイント 98pt
  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 168 p.
  • 言語 ENG
  • 商品コード 9783825817053

Description


(Text)
The articles in this volume look at various cultural activities in "Postmodern China", providing new and rarely discussed insights into different spaces of "postmodernism in action". The volume highlights postmodernity as a condition of China's reality and everyday life after her entry into the global capitalist system. Three fields of research are addressed: first, the broad area of popular music, including performance, advertising and performance venues. Second, postmodernity and literature, ranging from novels to poetry, from "traditional" novels to anonymous internet postings, and, third, postmodern aspects related to film and the internet, focusing on transnational issues between Taiwan, Hong Kong and the PRC.
(Author portrait)
Jens Damm is currently an Assistant Professor at Chang Jung Christian University, Tainan, on leave from Freie Universität Berlin. His research interests are gender and ethnicity related issues in Taiwan, Greater China including the PRC, and the impact of new communication technologies.

最近チェックした商品