Educating New England : The Pedagogical Experiments of the American Transcendentalists. Dissertationsschrift (American Studies 291) (2018. 247 S. 10 Abbildungen. 21 cm)

個数:

Educating New England : The Pedagogical Experiments of the American Transcendentalists. Dissertationsschrift (American Studies 291) (2018. 247 S. 10 Abbildungen. 21 cm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Hardcover:ハードカバー版
  • 商品コード 9783825368654

Description


(Text)
'Educating New England' reconsiders Transcendentalism as a practical experiment in education. Located at the intersection of intellectual history and literary studies, this study shows that the Transcendentalist educational ventures represent a radical alternative to the early nineteenth-century educational practices in New England. Contributing to the ongoing reassessment of Transcendentalism as an educational movement, this is the first comprehensive study of the Transcendentalists' educational practices. It relates the educational ventures of Margaret Fuller, but also of more marginalized Transcendentalists such as Elizabeth Palmer Peabody, George Ripley, and Amos Bronson Alcott to the educational landscape of early nineteenth-century New England. Drawing on the richness of archival material that has never been systematically studied, this study shows that the Transcendentalists took an active part in forming and shaping the future of American education.

最近チェックした商品