Activating and Engaging Learners and Teachers : Perspectives for English Language Education (AAA - Arbeiten aus Anglistik und Amerikanistik / AAA - Agenda: Advancing Anglophone Studies 27) (1. Auflage. 2023. 356 S. 220 mm)

個数:

Activating and Engaging Learners and Teachers : Perspectives for English Language Education (AAA - Arbeiten aus Anglistik und Amerikanistik / AAA - Agenda: Advancing Anglophone Studies 27) (1. Auflage. 2023. 356 S. 220 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783823384601

Description


(Short description)
This book investigates four interconnected themes: _ Psychology of language learning and teaching with the latest research on positive language education and teacher well-being._ Teaching methodology focusing on teaching pronunciation, language assessment, peer response, and strategy instruction._ Cultural learning including inter- and transculturality, digital citizenship, global learning, and cosmopolitanism._ Using literature in EFL, specifically to reflect on social and political discourse, facilitate empowerment, imagine utopian or dystopian futures, and to include non-Western narratives.
(Text)
This book offers a nuanced, integrated understanding of EFL learning and instruction and investigates both learner and teacher perspectives on four thematically interconnected parts. Part I encompasses chapters on psychological aspects related to teaching and learning and presents the latest research on positive language education, teacher empathy, and well-being. Part II deals with EFL teaching methodology, specifically related to teaching pronunciation, language assessment, peer response, and strategy instruction. Part III addresses aspects of cultural learning including inter- and transculturality, digital citizenship, global learning, and cosmopolitanism. Part IV concerns teaching with literary texts, for instance, to reflect on social and political discourse, facilitate empowerment, imagine utopian or dystopian futures, and to bring non-Western narratives into language classrooms.
(Author portrait)
Carmen M. Amerstorfer is a researcher and foreign language teacher educator at the University of Klagenfurt, Austria.Max von Blanckenburg is a postdoctoral researcher at the Chair of Teaching English as a Foreign Language at the University of Munich, Germany.

最近チェックした商品