Nature and Enactment of Tasks for Early English as a Foreign Language Teaching : A Collaborative Research Project with Teachers (Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik) (1. Auflage. 2018. 313 S. 220 mm)

個数:

Nature and Enactment of Tasks for Early English as a Foreign Language Teaching : A Collaborative Research Project with Teachers (Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik) (1. Auflage. 2018. 313 S. 220 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783823382249

Description


(Text)
This ethnographic case study is set within a collaborative research project in which teachers and researchers investigate early English as a Foreign Language (eEFL) tasks in theory and practice in German primary schools. Results are obtained through an interpretation of multiple sources within an interdiscursive, multi-perspectived research agenda. The results suggest that eEFL tasks can emerge during an interplay of four key teaching practices: 'doing school', 'providing space for learners to communicate', 'building a vocabulary' and 'teaching the spoken language'.
(Text)
This ethnographic case study is set within a collaborative research project in which teachers and researchers investigate early English as a foreign language (eEFL) tasks in five German primary schools. The aim is to explore how eEFL tasks can be defined and enacted in daily classroom practices. Results are obtained through an interpretation of multiple sources with a set of different qualitative analyses within an interdiscursive, multi-perspectived research agenda. Results show that teachers use several task formats and emphasize that topics be personally relevant and meaningful to students. The results suggest that eEFL tasks can emerge during an interplay of four key teaching practices: 'doing school', 'providing space for learners to communicate', 'building a vocabulary' and 'teaching the spoken language'. Within such a teaching practice teachers can enable their students to use English as a means of communication.
(Author portrait)
Constanze Dreßler war wissenschaftliche Mitarbeiterin am Institut für die Didaktik der englischen Sprache und Literatur an der Justus-Liebig-Universität. Sie hat danach ihr zweites Staatsexamen für das Lehramt an Grundschule abgelegt und arbeitet nun als Grundschullehrerin.
(Author portrait)
Constanze Dreßler war wissenschaftliche Mitarbeiterin am Institut für die Didaktik der englischen Sprache und Literatur an der Justus-Liebig-Universität. Sie hat danach ihr zweites Staatsexamen für das Lehramt an Grundschule abgelegt und arbeitet nun als Grundschullehrerin.

最近チェックした商品