Teacher Research and School Developement : German approaches and international perspectives (2010. 259 p. 210 mm)

個数:

Teacher Research and School Developement : German approaches and international perspectives (2010. 259 p. 210 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783781517790

Description


(Short description)
Verschiedene Autoren erklären, wie, warum und unter welchen Umständen Aktionsforschung bei Lehrern ihre Professionalität vermehren kann.
(Text)
Action research is a specific approach to empirical school research. In fourteen articles different authors explain, how, why and under which circumstances AR - done by teachers and focused on practice-related problems in schools - can initiate curriculum development and help teachers to increase their professionalism.
This book contains articles from European authors on the theoretical and practical development of action research. In Europe this approach is also called "practitioner research", "school improvement research", "teacher research" or "team research". All of these synonyms focus on a type of educational research concentrating directly on practice-related problems in schools and aiming for practical improvements. The research practitioners are teachers as well as students, and the places of research are all fields of everyday school life. Experts from United Kingdom, Austria, Belgium, and Germany discuss history, nature, purpose, and outcomes of action research.

最近チェックした商品