How to Manage Customer Relationships in the Age of Digitalization : An Overview of the Influence Factors on Consumers' Participation in Firm-Hosted Virtual P3 Communities (2017. 32 S. 210 mm)

個数:

How to Manage Customer Relationships in the Age of Digitalization : An Overview of the Influence Factors on Consumers' Participation in Firm-Hosted Virtual P3 Communities (2017. 32 S. 210 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783668566491

Description


(Text)
Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,3, University of Münster, language: English, abstract: As a result of the rise of digital technologies new media phenomena shape the rela-tionship between customer and company. Companies need to take the shift in rela-tionships into account when managing customer relationships in the age of digital-ization. Customers are now more involved and adopt a more powerful position as market participants. Simultaneously, companies are able to interact with their cus-tomers directly. One new media phenomenon is the emergence of virtual commu-nities which are hosted by firms for commercial purposes. Virtual communities permit companies to enhance the customer-firm-relationship and promote consumer-to-consumer interactions. With the help of virtual peer-to-peer problem solving (P3) commu-nities, companies can complement their service support in a low-cost way.Thus, the research question of this seminar paper pertains to this issue: What motivates consumers to participate in firm-hosted virtual P3 communities?

最近チェックした商品