The Effect of the Teachers' Body Language in the Classroom. The Case of Second Year EFL Learners : Magisterarbeit (2017. 116 S. 210 mm)

個数:
  • ポイントキャンペーン

The Effect of the Teachers' Body Language in the Classroom. The Case of Second Year EFL Learners : Magisterarbeit (2017. 116 S. 210 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783668551053

Description


(Text)
Master's Thesis from the year 2017 in the subject Didactics - English - Miscellaneous, , course: Applied Linguistic, language: English, abstract: The present study is an attempt to shed the light on the effect of teachers' positive body language on EFL learners' motivation. The study examines to what extent teachers' positive body language can (1) reduce learners' boredom and create positive and active energy in the classroom (2) increase learners' motivation (3) it is a further attempt to determine the major traits of the effective teaching based on the use of positive body language. It takes the form of correlation research since it deals with the effect of teachers' positive body language on EFL learners' motivation. Teachers need to know that the way the teacher presents the lesson with different positive body language messages is definitely affected learners' motivation. So, in order to gain a deeper understanding of the effect of teachers' positive body language on EFL teaching and learning, the data is collected by using observation, and questionnaire. The chosen population for this study has been selected from the second year learners of Ahmed Zaid Middle School of Biskra. Therefore, the two available classes have been selected as representative sample for this research, where the teachers' body language observed differently. Thus, the researcher has observed learners' attitudes during six weeks to examine their affection to the positive body language. Moreover, the closed questionnaire has been designed to survey the notion of using different body language messages as a teaching tool, taking into consideration the EFL learners viewpoint. Consequently, the results obtained from this research revealed that the hypothesis suggested in this study about teachers' positive body language can be applied successfully as a motivational strategy to enhance the EFL learners' motivation.

最近チェックした商品