Theoretical approaches to Bilingual First Language Acquisition (2017. 20 S. 210 mm)

個数:

Theoretical approaches to Bilingual First Language Acquisition (2017. 20 S. 210 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783668521421

Description


(Text)
Seminar paper from the year 2016 in the subject Speech Science / Linguistics, grade: 2,7, University of Bayreuth, language: English, abstract: In today's era, society becomes more and more globalized, with the increase of languages in contact. As a result, more and more people get in touch with, learn and use new languages whether for private or occupational reasons. Therefore, the interest in studying people who use two or more languages in an equal manner has greatly increased. These people are called Bi- or Multilinguals. Due to the described development of society, the number of children growing up in multilingual communities and bilingual families is also increasing. Children achieve languages remarkable quickly and it is even more remarkable when they learn two languages simultaneously from the very beginning of their life. The central point of interest for this paper is different theoretical approaches to the development of BFLA by children. Since the topic is studied for centuries, this paper has, of course, no claim for completeness. Thus the focus will be on Annick DeHouvwer's work to Bilingual first language acquisition. In Chapter 2 the mentioned work by DeHouvwer is introduced and explained on the basis of terminological definition. The following points specifie the importance of the environment for Bilingual First Language Acquisition before an overview of the major linguistic developments is made. The focus of the third chapter is on three theories that aim at explaining the complex matter of Bilingual First Language Acquisition process. After that, these theories are compared with one another under several points of view. Subsequently, one of the named theories is applied on the introduced work of Annick DeHouvwer to show that it can certainly be applied.