Measures of Success: Community College EOP Students in the SUNY System (2016. 128 S. 220 mm)

個数:

Measures of Success: Community College EOP Students in the SUNY System (2016. 128 S. 220 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783659834837

Description


(Text)
Community colleges have become a major national- and state-level focal point to increase the number of credentials awarded. Academically underprepared students may not be entering community colleges to earn a credential. This quantitative study examined students enrolled in community college Educational Opportunity Programs (EOPs) in the State University of New York from the perspectives of student-defined goal completion, self-efficacy, and perceptions of the EOP. The study used secondary data available from the State University of New York's Office of Institutional Research as well as an online survey instrument. Results of the study showed a multivariate relationship between goal completion, enrollment in EOP, race, and type of self-defined goal. Results also revealed financial aid as an impactful element of the EOP program and a strong relationship between social and academic self-efficacy. As a result of the study, community colleges are encouraged to examine their policies and practices around EOP enrollment, advisement, and services provided.

最近チェックした商品