The link between Breadth of Vocabulary and Portfolio Assessment : The Case of Intermediate EFL Students (2016. 80 S. 220 mm)

個数:

The link between Breadth of Vocabulary and Portfolio Assessment : The Case of Intermediate EFL Students (2016. 80 S. 220 mm)

  • 在庫がございません。海外の書籍取次会社を通じて出版社等からお取り寄せいたします。
    通常6~9週間ほどで発送の見込みですが、商品によってはさらに時間がかかることもございます。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合がございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版
  • 商品コード 9783659820076

Description


(Text)
This study examined the impact of the portfolio assessment strategy to teach and assess vocabulary acquisition and production of intermediate EFL students enrolled in a private institute in Karaj, Iran. The main goal of this study was to determine whether portfolio assessment model was effective in assisting the students to upgrade their English vocabulary recognition and production. The overall results of the pre-administration of instruments made known that the two groups were homogenous in terms of level of proficiency and vocabulary knowledge. However, the findings of the post-administration indicated a significant improvement in English vocabulary learning and producing of the portfolio group students as compared with the non-portfolio group. According to the obtained results of this study, it is recommended that EFL instructors and teachers use portfolio in EFL vocabulary instruction in a way that it complements other types of teaching and assessment.

最近チェックした商品