Collaborative research of the pedagogical practice (2015. 56 S. 220 mm)

個数:

Collaborative research of the pedagogical practice (2015. 56 S. 220 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 56 p.
  • 商品コード 9783659773785

Description


(Text)
Every culture of the educational institution requires a certain competence profile of practitioners and a level of professionalism that allows the synthesis of theoretical concepts and the practical specific achievements. A collaborative aspect of the action research requires great engagement in its preparation, securing a reciprocal communication, building mutual trust, accepting diversity and personal and professional conflicts. Interdependence of all professionals, shared responsibility for the quality of an educational process and collective focus on a clear vision of an institution, openness towards an unconventional and child-oriented practice. This type of awareness, changing and improving of the educational practice within the framework of real contextual conditions and with active participation of all professionals, is one of the most efficient ways for a continuous occupational improvement of pre-school teachers and building of his or her professional identity.
(Author portrait)
Sagud, Mirjana
Ph.D. Mirjana Sagud,Associate Professor, is the author of two books "Preschool teacher in child's play" and "Preschool teacher as a reflexive practitioner".Her narrow field of interest is pedagogy of early and preschool education and training of educators and teachers. She works at the Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb, Ctoatia.

最近チェックした商品