Assessing service quality of frist level hotels in the city of Gondar (2015. 76 S. 220 mm)

個数:

Assessing service quality of frist level hotels in the city of Gondar (2015. 76 S. 220 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。
  • ≪洋書のご注文について≫ 「海外取次在庫あり」「国内在庫僅少」および「国内仕入れ先からお取り寄せいたします」表示の商品でもクリスマス前(12/20~12/25)および年末年始までにお届けできないことがございます。あらかじめご了承ください。

  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 76 p.
  • 商品コード 9783659759123

Description


(Text)
The purpose of this book is to assess service quality of first level hotels in the city of Gondar from international tourists' perspective. Convenience sampling technique was employed to approach the respondents. A total of 352 international tourists from the first level hotels were approached for the data collection period (April 1-30, 2005 E.C). The finding of the study revealed that nine hotel attributes were deemed important by the international tourists who stayed in the first level hotels. However, the performance of the hotels against the nine attributes was low. As a result, international tourists were not satisfied on these attributes. These attributes include value for money, high speed internet,..etc The finding also identified twelve hotel attributes which were rated as important by study participants. The performance of the hotels against these attributes was also good. Hence, international tourists were satisfied on these attributes. The attributes include Variety of drinks, Comfort of bed and mattress,...etc

最近チェックした商品