A GNH Infused Curriculum: Promise of A Meaningful Education in Bhutan (2015. 88 S. 220 mm)

個数:

A GNH Infused Curriculum: Promise of A Meaningful Education in Bhutan (2015. 88 S. 220 mm)

  • オンデマンド(OD/POD)版です。キャンセルは承れません。

  • 提携先の海外書籍取次会社に在庫がございます。通常3週間で発送いたします。
    重要ご説明事項
    1. 納期遅延や、ご入手不能となる場合が若干ございます。
    2. 複数冊ご注文の場合は、ご注文数量が揃ってからまとめて発送いたします。
    3. 美品のご指定は承りかねます。

    ●3Dセキュア導入とクレジットカードによるお支払いについて
  • 【入荷遅延について】
    世界情勢の影響により、海外からお取り寄せとなる洋書・洋古書の入荷が、表示している標準的な納期よりも遅延する場合がございます。
    おそれいりますが、あらかじめご了承くださいますようお願い申し上げます。
  • ◆画像の表紙や帯等は実物とは異なる場合があります。
  • ◆ウェブストアでの洋書販売価格は、弊社店舗等での販売価格とは異なります。
    また、洋書販売価格は、ご注文確定時点での日本円価格となります。
    ご注文確定後に、同じ洋書の販売価格が変動しても、それは反映されません。
  • 製本 Paperback:紙装版/ペーパーバック版/ページ数 88 p.
  • 商品コード 9783659469848

Description


(Text)
Schooling in our modern society is aimed primarily to secure a career so that individuals will find their places in either political or economic systems. In other words, education these days is merely viewed to attain social statuses. However, many believe that education should be reconceived in such a style so that student skills and attributes are understood more fully in relation to their impact on the local as well as global community for now as well as for generations to come. The Gross National Happiness infused curriculum aspires to facilitate a holistic education that would address some of the humanistic values we need in this era. This book would reflect on how the development paradigm; the Gross National Happiness and its infusion with the curriculum by the Ministry of Education of Bhutan promise a more meaningful education to Bhutanese children. The book also to a certain extent explores global philosophical theories of education on similar concepts like that of Gross National Happiness infused curriculum.

最近チェックした商品